» محصولات » TOTO » درب بیده شور » واشلت » TCF4914

TCF4914

امتیاز کاربران
درب بیده شور واشلت با پاشیدن سریع آب باعث از بین رفتن میکروب و کثیفی می شود دارای نشیمنگاه راحت و مناسب است درب توالت به طور اتوماتیک باز و بسته میشود به راحتی قابل نصب و جدا شدن می باشد
وضعیت:

قیمت:   1600 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
1

AIR-IN WONDER-WAVE

در این تکنولوژی که باعث ترکیب آب و هوا با یکدیگر شده که همین امر باعث انتقال بیشتر آب می گردد و باعث تمیزی و نظافت بیشتر و تاثیرگذاری می باشد . ضمنا ترکیب آب و هوا در کاهش مصرف آب بسیار چشمگیر می باشد .

 تکنولوژی

E WATER 

پس از هر بار استفاده از فلاش تانک آب با هوا ترکیب شده و چنان در روی کاسه توالت می غلطد که هر گونه باکتری و فضولاتی که بر روی کاسه توالت باقی مانده باشد را کلا نابود و پاکیزه می کند.

تکنولوژی

PREMIST

این تکنولوژی آب را به صورت پودر بر روی کاسه توالت پخش می کند تا سطح کاسه توالت نمناک باقی بماند که همین امر باع می شود توالت فرنگی به راحتی تمیز و گردو غبار بر روی سطح توالت باقی نماند.

تکنولوژی

AUTO FLUSH

در این تکنولوژی به هیچ وجه احتیاج به فشردن دکمه فلاش تانک نمی باشد . ضمنا به هیچ عنوان نگران اینکه فراموش کنید دکمه فلاش تانک را بزنید نباشید چون این عمل کاملا به صورت اتوماتیک انجام می شود.

تکنولوژی

AUTO OPEN/CLOSE LID

در این تکنولوژی دیگر احتیاجی به لمس کردن درب توالت فرنگی نمی باشد . هنگامی که به توالت نزدیک و یا دور می شوید به صورت اتوماتیک درب توالت باز و یا بسته می شود.

تکنولوژی

DEODORIZER

یک خوشبو کننده کاملا موثر می باشد که به طور اتوماتیک در هنگام استفاده از توالت فرنگی و بلافاصله پس از استفاده در داخل کاسه توالت فرنگی پخش می شود که باعث عدم مزاحمت بوی ناخوشایند می گردد.

تکنولوژی

HEATED SEAT

هنگامی که به توالت نزدیک می شوید سطح نشیمنگاه توالت بلافاصله گرم می گردد و به دمای مناسب می رسد تا در هنگام استفاده آسایش کامل را داشته باشید.

تکنولوژی

WARM AIR DRYER

بعد از هر بار استفاده با عبور جریان هوای گرم قابل تنظیم باعث خشک شدن بدن شما می گردد . که همین امر باعث سهولت و راحتی در خشک کردن می گرد که کاملا لذت بخش می باشد.

تکنولوژی

حفظ انرژیtrue
از بین بردن بوی نامطبوع(فیلتر هوا)true
اسپری ماساژtrue
چراغ شبfalse
اسپری نرم عقبtrue
اسپری مخصوص بانوانtrue
حفظ تنظیمات برای 2 نفرfalse
آب آنتی باکتریال e water true
نامTCF4914
عملیات شستشو نازلtrue
دانلود فایل PDFtcf4914z-spec.pdf
باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیکtrue
تنظیم آب دمای نازل true
خشک کنtrue
اسپری آب نرم قبل از انجام عملیات premisttrue
اسپری ارتعاشیtrue
قابلیت تنظیم موقعیت نازلtrue
فشار آب قابل تنظیمtrue
صندلی گرمکنtrue
اسپری راحت عقبtrue
ریموت کنترلtrue
دانلود فایل 2D DWG tcf4914z.zip
فشار آب
مشخصات برق
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX
طول کابل برق
جنس
سایز
سایز