» محصولات » TOTO » روشویی » روسنگی » روشویی روسنگی LW991A/NEOREST

روشویی روسنگی LW991A/NEOREST

امتیاز کاربران
روشویی از سری Neorest با طراحی بینظیرو شیر آب سنسوری است که آبریزان به صورت آبشاری است و به خاطر لعاب نانوی آن تمیزی اش بسیار آسان است. دارای دکمه Led است که حرارت آب گرم و سرد را می توان با استفاده از آن انتخاب کرد.
وضعیت:

قیمت:   5300 ریال

اضافه به سبد خرید

ارسال به دوستان
0

روشویی LW 991A NEOREST

 به جرات میتوان گفت روشویی LW991A از سری NEOREST یکی از لوکس ترین و خاص ترین روشویی ها نه تنها بین محصولات توتو و افراساز بلکه بین سایر برندهای روشویی می باشد . این مدل از روشویی دارای شیر سنسوری با قابلیت کنترل دستی و بواسطه داشتن  سطح مقطع خروجی آب به شکل آبشاری علاوه بر جلوه زیبا باعث عدم تراوش آب به اطراف هنگام استفاده میشود. قابلیت تنظیم درجه حرارت آب بوسیله دکمه های لمسی و LED که در روی شیر نصب شده است امکان پذیر است. قطع اتوماتیک جریان آب و پلاک فلزی پوشاننده قسمت خروجی فاضلاب از دیگر مشخصه های این روشویی است. 

ظاهر شیک و برازنده و اندازه متناسب  روشویی به همراه شیب مناسب دیواره ها، ساختار یکدست و نداشتن گوشه و نیز جنس سرامیکی و لعاب با کیفیت، نظافت این کاسه روشویی را بسیار راحت و آسان کرده است ، به همین علت این روشویی یک انتخاب ایده آل جهت استفاده در فضاهای مدرن و لاکچری می باشد .

تکنولوژی نانو  

سطح سرامیکی این روشویی کاملا صاف و دارای لعاب نانو می باشد که مانع جذب هر گونه میکروب و کثیفی می شود همین امر باعث شده تا رنگ پوشش یا نانو سطح سرامیکی این روشویی رنگ سفید و درخشان خود را  هرچه بیشتر نمایان ساخته که این درخشندگی در گذر زمان ثابت مانده و نیازی به شوینده های اسیدی جهت جرم گیری آن نباشد.

سایز روشویی

این روشویی دارای ابعادی به طول 75 و عرض 50 و عمق 12 سانتیمتر میباشد.

کدLW991
گروهNEOREST
جنسسرامیک
سایز750X500X120
لعاب نانودارد
دانلود فایل PDF NEOREST.pdf
دانلود فایل 2D DWGLW991AN.dwg
دانلود فایل 3D DWG
دانلود فایل 3D MAX