» اخبار
آشنایی بیشتر با توالتهای توتو

برای داشتن توالت با لعاب و کارکرد خوب همیشه بهترین برند را انتخاب کنید . درسته که نسبت به توالتهای چینی و ایرانی هزینه بیشتری می پردازید ولی تا وقتی که منزلتان نیاز به بازسازی و یا ساخت و ساز داشته باشد ، توالتهای توتو همچنان روز اول با لعابی درخشان در سرویس های شما همانند یک الماس می درخشد.

دوشنبه 20 شهریور ماه 1402 ادامه مطلب
چرا توالت فرنگی توتو انتخاب کنیم؟

برای مدیریت کردن مخارج زندگی همیشه لازم به ارزان خریدن نیست ، بهترین کیفیت کمک شایانی بابت کنترل هزینه های جانبی می کند. انتخاب محصولات توتو هم یکی از همین اوامر هست که یک زمان بسیار طولانی همانند روز اول یک توالت نو و کاملا سالم خواهید داشت

سه شنبه 24 مرداد ماه 1402 ادامه مطلب
به استقبال بهار بروید با تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی

ما ایرانیها در حالی که به استقبال بهار می رویم دوست داریم حس نو بودن را در خانه خود هم ایجاد کنیم .

چهارشنبه 24 اسفند ماه 1401 ادامه مطلب
چرا استفاده از توالت فرنگی بهتر می باشد؟

نصب کاسه توالت فرنگی در هر خانه ای امروزه از واجبات شده است .توالت فرنگی ها علاوه بر اینکه به سلامتی افراد کمک می کند باعث زیبایی فضایی سرویس بهداشتی شما نیز می گردد.

سه شنبه 16 اسفند ماه 1401 ادامه مطلب
نکاتی که باید در مورد کفشور بدانیم+عکس

همانطور که می دانید کفشور یکی از نکاتی کلیدی و مهم هر خانه ای می باشد که باعث هدایت آب به داخل فاضلاب می گردد که این کفشورها دارای تنوع بسیاری نیز می باشند که به طور اختصار در مورد کارایی آنها صحبت خواهیم کرد.

چهارشنبه 19 بهمن ماه 1401 ادامه مطلب
ایده های مهم و خاص بابت طراحی کابین دوش حمام

همانطور که می دانید طراحی دکوراسیون خانه روز به روز در حال پیشرفت و ترقی می باشد و دکوراسیون مینیمال در خانه های امروزی خیلی چشمگیرتر و خاص تر شده است .علاوه بر دکوراسیون داخلی توجه خاصی به دکوراسیون حمام و سرویسهای بهداشتی زیاد شده است که یگی از این طراحیهای خاص کابین دوشهای پیشرفته می باشد . که به طور اختصار در مورد طراحی کابین دوشها صحبت خواهیم کرد.

پنجشنبه 8 دی ماه 1401 ادامه مطلب
راهنمایی بابت خرید کابین دوش حمام

کابین دوش یک فضایی اختصاصی در حمام است که کاملا توسط شیشه های سکوریت شده محصور میشود و همین امر باعث عدم آبریزش به بیرون از محوطه کابین دوش میگردد و محیط حمام خشک باقی می ماند.

پنجشنبه 24 آذر ماه 1401 ادامه مطلب
فلاش تانک توالت و کاربرد آن

برای رسیدن به بهداشت و تمیزی بهتر در توالت ها از فلاش تانکهای مخصوص استفاده می کنیم که با فشار زیاد باعث خروج آب از کاسه فلاش تانک می گردد و باعث تمیزی و انتقال فضولات به داخل فاضلاب می گردد.

دوشنبه 25 مهر ماه 1401 ادامه مطلب
شناختی در رابطه با ابزارهای کاربردی میکروسمنت + تصاویر

برای بدست آوردن سطحی خاص و زیبا که با مواد اولیه پوشش های دکوراتیو به آن دست پیدا کنید ابزار لازم از جمله ماله ، رول و ... لازم می باشد که برای آشنایی بیشتر با این ابزارها و برندهای معتبر ، به صورت اجمالی توضیحاتی خواهیم داد.

دوشنبه 24 مرداد ماه 1401 ادامه مطلب
فلاش تانکهای توکار و استراکچرهای وال هنگ را بشناسیم +تصاویر

برای داشتن یک توالت وال هنگ به روز و مناسب با فلاش تانک مربوط به آن ، باید از فلاش تانکهای توکار که دارای استراکچر مخصوص برای نصب وال هنگ می باشند استفاده کرد که در زیر به طور اختصار برای آشنایی شما توضیحاتی اجمالی در مورد فلاش تانک و استراکچر آن خواهیم داد.

چهارشنبه 19 مرداد ماه 1401 ادامه مطلب
انتخاب مناسب شیرآلات آشپزخانه + تصاویر

برای داشتن آشپزخانه به روز و مناسب سلیقه هر خانم خانه داری نیاز هست در مورد خرید شیرآلات آشپزخانه اطلاعاتی داشته باشید .

دوشنبه 23 خرداد ماه 1401 ادامه مطلب
معرفی ست شیرآلات خارجی پرفروش و لوکس +تصاویر

برای تهیه شیرآلات سرویس بهداشت و حمام اولین نکته ای که بعد از کیفیت جنس باید در نظر داشته باشید کاربرد و زیبایی بخشیدن به محیط شما می باشد پس سعی کنید شیرآلاتی را انتخاب کنید که کاملا ست و یکسان باشد در زیر به طور مختصر در مورد شیرآلات برتر و هماهنگ توتو صحبت خواهیم کرد.

یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401 ادامه مطلب
معرفی چند نوع توالت فرنگی از برند معروف توتو + عکس

امروزه برای راحتی بیشتر و توجه به سلامتی استفاده از توالتهای فرنگی بسیار رایج شده است و با پیشرفت تکنولوژی ، استقبال مردم از توالتهای پیشرفته رو به افزایش می باشد . در همین زمینه به معرفی توالتهای پیشرفته توتو می پردازیم.

یکشنبه 4 اردیبهشت ماه 1401 ادامه مطلب
ویژگیهای ست سرویس بهداشتی سنگی چیست؟+تصاویر

این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مطابق مد روز پیش رفتند در همه موارد شروع به تولیدات محصولات مربوطه کردند . یکی از مسائلی که جدیدا به امر می پردازند طراحی داخلی و بالاخصوص طراحی سرویسهای بهداشتی می باشد که در این زمینه شروع به تولید اکسسوریهای متنوعی کرده اند که در این قسمت در مورد ست اکسسوریهای سرویس بهداشتی توضیح کوتاهی خواهیم داد.

یکشنبه 15 اسفند ماه 1400 ادامه مطلب
محبوبترین برند ست سرویس بهداشتی را بشناسید !

هر سرویس بهداشتی نیاز به تعدادی اکسسوری کاربردی دارد . امروزه توجه خاصی به دکوراسیون سرویسهای بهداشتی می شود و سعی بر این است که ازاکسسوریهایی با برندهای محبوب و با کیفیت استفاده شود . برای آشنایی شما به اختصار در مورد اکسسوریهای برندSPIRELLA توضیح خواهیم داد.

شنبه 14 اسفند ماه 1400 ادامه مطلب
انواع اکسسوری حمام و دستشویی از نظر جنس و کیفیت را بشناسید ؟

وقتی وارد یک سرویس بهداشتی می شود اولین چیزی که بعد از نظافت جلب توجه میکند اگسسوریهای بکار رفته در آن فضا می باشد . اکسسوریهای سرویسهای بهداشتی علاوه بر کاربردی بودن تاثیر بسیاری بر دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی شما دارد .

چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400 ادامه مطلب
ویژگی یک توالت فرنگی خوب چیست ؟+تصاویر مربوطه

برای داشتن یک سرویس بهداشتی خوب که علاوه بر ظاهر زیبا کاربردی مناسب داشته باشد . کلیه توالتهای فرنگی دارای عملیاتی یکسان می باشند ولی امکاناتی متفاوت و طراحیهای مختلفی دارند که برای آشنایی شما در زیر توضیحاتی خدمتتان ارائه می دهیم.

سه شنبه 28 دی ماه 1400 ادامه مطلب
انواع توالت فرنگی از نظر جنس و کیفیت + تصاویر

در هنگام خریدتوالت فرنگی باید مواردی را در نظر داشته باشید تا بتوانیم یک خرید ایده آل و بهینه داشته باشیم پس به اختصار مواردی که لازم می باشد اطلاع داشته باشید در زیر توضیح خواهیم داد.

شنبه 25 دی ماه 1400 ادامه مطلب
انواع توالت فرنگی از نظر اندازه + تصاویر

یکی از عوامل مهم در انتخاب توالت فرنگی بنا به نیاز هر خانواده ابعاد آن بخصوص ارتفاع یک توالت فرنگی می باشد که به اختصار برایتان توضیح خواهیم داد.

شنبه 18 دی ماه 1400 ادامه مطلب
اولین  قبلی  1  2  3  4  بعدی  آخرین